hahaha!

först var vi hemma hos linn på filmkväll :)
det var trevligt haha nä men vi hade kul efter det klockan ett typ så skulle jag emmie och markus hem till emmie och sova, emmie somnade direkt XD

så jag och markus pratade till typ fyra på natten och när klockan var halv fem och även markus somnat så cyklade jag hem och red vilket jag är glad att jag gjorde för sen typ halv elva när jag och markus äntligen lyckats väcka henne så ringde vi johanna och david och bestämde oss för att åka och bada vilket vi gjorde och hade kul och sen när vi tog bussen hem så spö regnade det.

och vi var hemma typ tio över åtta och då var jag verkligen glad över att ha ridit innan så det var klart ;)




Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0