gör om gör rätt!

hopp dom andra verkar inte ta tag i det hela så då får jag göra det själv! xd
haha jaja som dom säger det blir bäst när du gör det själv för då blir det som du vill ha det,men måste fixxa en liten detalj bara innan det hela.

haha oj då glömde ju bort att ni antagligen inte vet nåot om detta, men vi är ett gäng som planerar att göra något ikväll typ filmkväll eller likande men alla vill vara med men ingen riktigt planerar det hela och eftersom jag är som jag är så planerar jag själv det hela men måste kolla satt det går först bara :P


haha snögging! XD

Seya!

Kommentarer
Postat av: Fishis

Trevlig kväll önskar...

...BLOGGFISKEN-För dig med passion för fisk! :)

2011-07-12 @ 21:28:39
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0