Dagens ridpass

red på ängen idag och lät henne springa av sig lite först :P
vilket hon uppskattade, och när hon fått springa lite så var hon mer arbetsvillig :D

svampade av henne innan jag red satt hon skulle vara sval ;)


bussade lite :)

hon stod så långt bort i hagen så jag orkade inte gå tillbax igen så jag red henne till stallet men hade iallafall hjälm på huvudet ;)



Embla är lite knäpp, hon fattar inte att vi har gjort en ingång för att dom inte ska gå över muren då dom kan skada sig men Embla ville stå mellan tråden och muren på gräset som var emellan.... XP

ajja hon e som hon är

bilderna är tagna med min mobil så inte bästa bildkvalitè men ajja :P

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0