Dagens ridpass

red ett dressyr pass i paddocken

när det var uppehåll från allt regnande :P

Jasmine var jätte fin och lydig, vi gjorde lite sidvärs

tempo växlingar och över gångar där jag galopperade på serpentiner och varje gång jag var på

medel linjen så skulle hon göra halt och sen komma fram i skritt och sen galopp och

det höll vi på med tills det satt ordentligt ;)

så idag är jag supernöjd med henne det blev en riktig igenom körare

imon så funderar jag på om jag ska hoppa eller rida ut? hm...

...beror ju en del på moder natur :P


<3

förresten så är jag vrål förkylld och har gör ont i halsen + huvuedet :(

så arg för det går fram och tillbaka hela tiden frisk två-tre veckor sen kommer det tillbaka och

så håller det på så :(

ajja har fått gjort as mycket idag och klockan är bara halv sex :D

var med mamma på tävling imorse chek!

ridit Jasmine en riktig genom körare dressyr chek!

städat huset chek!

städat mitt rum chek!

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0