Dagens ridpass

red i paddocken på Jasmine idag hon var helt underbar <3

eller ja först red jag ut och red lite trav skritt och galopp
sen gick jag in i paddocken för att hon kändes så fin ute
så ville prova lite skaker med henne ;)

men hon var helt underbar fick dock jobba så jag svettades ihjäl
men vad spelar det för roll när ponnyn går som på räls
kunde länga traven jätte-mycket men hon gick fortfarande

kvar i samma form med nacken och så och sen kunde jag ta tillbaka henne
till normal trav eller arbetstrav och det har hon svårt för innan att bibehålla
formen men nu funkade det kanoners :D

men ibland så får man ju sånna stunder då allt klickar
då kommer man ju ett snäpp upp i ridningen och blir
mera samspelta :)

men nu funderar jag seriöst på att åka ut
och tävla lite dressyr på henne
fast det får nog vänta tills nästa vår då
jag vill få ut så mycket jag kan
av hoppningen tillsammans
med henne då jag inte kommer att hoppa henne
så jätte-länge till pga. att jag fortfarande växer på längden
och jag vill inte rida henne när jag är för lång eller
väger

för mycket så jag gör det svårt för henne.


fick in en bild från en tjej som hade fotat när jag tävlade på skedala, tack så mycket Kajsa! :D


Seya!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är såååå kul att hon blivit så fin igen Sara! Gud vilken tur hon hade som kom ifrån ridskolan och hamnade hos dig! Ni är så fina ihop :)

2011-07-19 @ 13:01:21
URL: http://www.min-blogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0