Boys......

var någon som tyckte att jag skulle göra ett blogg inlägg om vad jag faller för hos killar so here we go!

hm...

jag faller väl lätt för killar som är ödmjuka och vältränade eftersom det är det första man ser

sportiga killar speciellt fotbolls spelare haha vet inte varför XD

killar som är sig själva, killar man kan prata med,

dom behöver inte gilla hästar på något sätt för det bryr jag mig inte om

däremot så behöver dom förstå att det är vad jag vill och gör

och acceptera det.

Sen så killar som tycker om att ha kul asso typ tälta bada med ett gång lixom göra äventyrs grejer och sånt typ

och en kille som man kan spendera tid med

och jag är även svag för killar som är musikaliska :P

även om han nu skulle träna 4 dagar i veckan så går det ju alltid att hitta tid om man vill ;)


snygging <3


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0