Blogg "världen" "internet"

ja det är ju mycket som diskuteras på

olika bloggar "blogg bråk" och "mobbing"

själv känner jag att jag är bara är vet inte vad man skall

kalla det men jag går inte in och kommenterar elakt på någon

annans blogg, jag trycker inte ner andra osv.

men jag fattar verkligen inte hur man kan göra så

gå in på någon annans blogg och ha för avsikt att trycka ner den personen

så mycket som möjligt.

och sen så är det andra som t.ex skriver elaka saker om andra bloggar

dom har typ att dom hissar och dissar bloggar,

vilket dom ofta får rätt mycket skit för

och sen så tycker dom det är konstigt att folk blir irreterade och sura på dom.

och vissa går in på bloggar och hackar på små saker som om man t.ex skulle spänt sadeljorden lite löst eller råkat

knäppa ett skydd fel jag menar that`s life alla gör fel

och man lär sig av sina misstag.

men ni som går in på andras bloggar för att trycka ner dom

får ni verkligen ut något av det?

mår ni bättre då eller jag fattar lixom inte vad som är grejen med det.

om jag skulle gå in på någons blogg och kommentera anonymt

och elakt för att tryck ner den personen

jag blir ju inte bättre på något sätt bara mindre omtyckt

när det kommer fram att det var jag som det brukar göra tillslut.


bild tagen av Kajsa!


Seya!


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: Hihi! :D

2011-07-18 @ 23:04:21
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Lisa.B

Håller med till 100%



Men tack iaf :) Du har också en jätte fin blogg! :)



// lisa.B

2011-07-18 @ 23:43:00
URL: http://ponnybock.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; haha äääh xD

2011-07-19 @ 01:47:21
URL: http://nelliemma.blogg.se/
Postat av: Sara

Håller med dig!

Dom som inte har nåt bättre för sig än att trycka ner på andra är helt enkelt missnöjda med sig själva, avundsjuka, svartsjuka och har inget liv. Så se det såhär: det är synd om dom!

2011-07-19 @ 12:58:55
URL: http://www.min-blogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0