Åsikts inlägg!

läste precis nellies blogg, och hittade ett inlägg där som jag tyckte var väldigt bra skrivet asså jag håller helt med henne när det gäller skvaller bloggar, hur kul kan det vara att skriva om andras misstag egentligen?
jag menar alla är väl mänskliga eller?
och desseutom så lär man sig av sina misstag, och jag håller verkligen med henne med hur lågt sjunker man inte om man har en PRIVAT konversation på fb eller msn eller något och sen kopierar det den personen skrivit och skickar in till en skvaller blogg.

det måste vara sjukt jobbigt att bli påmind om sina missar och att flera tusen andra också kan läsa det och skriva elaka saker om det.
jag menar om nu någon stor bloggare skulle råka knäppa tränset fel en gång så hamnar det på minst tio skvaller bloggar typ men om någon som driver en mindre blogg gör det kanske fem gånger så är det ingen som uppmärksammar det.

jag menar igentligen så är ju alla bara människor och man kan ju själv tänka sig in i den sitvationen som dom hamnar i när man skickar in ett tips tille en skvaller blogg jag menar hur kul skulle du själv tycka att det var igentligen?

tänk då t.ex när alla skvaller bloggar skrev om nicholai och nellie det var jätte-många som tipsade om olika saker om dom.
jag menar bara för att dom umgicks så är det väl inte så att dom MÅSTE vara påväg att bli tsm, man kan ju faktist vara vänner också.
och det blev så himla mycket skriverier om det bara för att dom båda har stora bloggar och dom flesta vet vilka det är.

själv skulle jag aldrig kunna göra så, om jag hade haft en konversation med nellie på fb (nu har jag inte haft det) så hade jag ine kopierat allt hon skrivit till MIG och skickat in till en skvaller blogg för det hade hon ju skrivit till MIG eller hur? och då är det ju inte meningen att flera tusen andra skall läsa det

och sen vad tror ni då att nellie kommer fortsätta chatta på fb med människor hon inte känner? eller tror ni att hon kommer bli mer uppmärksam och inte lita på sånna som hon inte står väldigt nära?



fick skrivit av mig lite ;)


SEYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0