your part of me like breathing



Älskar att gå ut och mysa med hästarna bara stå där och gosa eller sitta och prata med dom.
Jag kan gå ut och sätta mig hos Jasmine t.ex och bara sitta och berätta allt verkligen vända ut och in på mig själv.
Kan berätta allt för henne verkligen allt det är skönt att veta att hon bara finns där och att hon lyssnar på mig.
Ibland när jag sitter där och pratar med henne så kan hon komma och puffa på mig eller lägga huvudet i knäet på mig osv :)

Kan sitta hos henne i timmar och prata och hon verkar gilla det för det ser ut som hon njuter när jag gör det<3
Hon kan till och med lägga till en liten gnäggning ibland, så det känns som hon svarar mig:)
Och det är en underbar känsla att veta att man kan lita på någon så mycket som till 110%
Visst kan man lita på personer också det gör ju jag med, men det blir aldrig riktigt samma sak..
Vilket det aldrig blir, däremot så är det ju samma sak som att anförtro sig åt sin hund, katt, kanin eller liknande
jag tror verkligen man kan få ett sånt band med något annat djur^^

Men med Jasmine känner jag verkligen att vi förstår varandra samma med Pitou dom förstår mig verkligen dom ser så tydligt vilket humör jag är på eller vilken sinnesstämning jag är i.
Dom håller t.ex inte på och bråkar eller brötar runt när jag är irreterad/ledsen/arg utan då förstår dom liksom att det inte riktigt är läge att hålla på så.
Däremot är dom grymma på att få mig på bra humör igen, dom vet precis hur dom ska göra för att göra mig glad :)


på bilden har jag 39 graders feber men ponnyn får mig ändå att le <3
baby you light up my world like nobody else:)

/kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0