when you feel stupid take a look around you..

godmorgon!
eller aa det är u inte morgon nu.. men jag blev jätte-dålig igår spydde ca.10 gånger
fy fan hemskt var det! Jag hatar att spy och igår var första gången på 3-4år som jag gjorde det:((
aja mår fortfarande väldigt illa men år hoppas det går över snart..

Vädret är skit det är typ storm nu!
Så ska ta in hästarna alldeles strax så dom slipper vädret iaf.

Ska försöka få lite blogg fantasi också så det kommer lite inlägg senare:P
för just nu känner jag att många inlägg vart menings lösa.



what does´nt kill you makes you stronger stand a little taller
It does´nt mean I´m lonley when I´m alone..


Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

stackare! :( hoppas du blir frisk snart! <3

Är också sjuk, feber och über förkyld...

2011-12-13 @ 16:26:16
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0