What goes around comes back around..

Har fått frågan många gånger "varför bloggar du egentligen?"
Och tänkte svara på det här också ifall ni tycker det blir för många inlägg om t.ex dagens ridpass scheman eller så men
Jag bloggar bara för min egen skull egentligen:P



Tycker det är jätte kul att ni kikar in på min blogg och läser den och frågar saker om min vardag osv..
Jätte kul det förväntade jag mig inte riktigt i början utan tänkte liksom blogga för mig själv så jag ska kunna gå tillbaka och kolla hur hästen var den dagen hur jag var då och jämföra osv.

Jag tänker ALDRIG ta bort bloggen..
kanske lösenordsskydda den senare som jag gjorde under en period.. men samtidigt känner jag varför det?
Om det är folk som vill läsa min blogg och är intresserade av min vardag mina åsikter osv.
Så är det ju bara kul! Det är ju posetivt för min del ÄLSKAR verkligen när MINA läsare ni skickar in bilder på mig från tävlingar. Bilderna är ju asfina och om jag inte haft bloggen hade inte alla ni vetat vem jag var då hade jag antagligen inte träffat er och det hade ju vart synd:(

Jag är verkligen jätte glad att ni läser min blogg och att ni lägger lite/mer av eran dyrbara tid för min skull :)



bjuder på lite bilder från min,malous och emmas påskritt:DD







får mjukis ryck på henne så j**la söt!<3





pussas sötnosarna!


Jasmine och hennes prins Midskogs Dartanjang :)

Seya!


Kommentarer
Postat av: Malou

Det var så himla mysigt och roligt och så kommer jag ihåg att det var typ första gången som vi galopperade alla tre och jag var så himla glad va! :) <3

2011-12-15 @ 16:50:40
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0