mina julklappar del 1

här får ni mina julklappar del 1 eftersom jag ska fira hos min morfar också ;D




*en idrotts bag puma som jag dock ska byta då jag inte riktigt trivs med färgen lila och rosa.. så ska byta den till en hel svart.


*ett par riktigt tjocka tumväntar av märket Hestra.


*en haha kommer inte på vad det heter men man kan ha den under hjälmen när man rider om man fryser xD.
Vi kan kalla den halsvärmare iaf :P den är av märket ''nackenzie'' haha därför jag tycker vi kan kalla den halsvärmare.


*mountain horse ridskor likadana som dom jag har men dom jag har börjar bli för små och är rätt slitna så fick ett par nya.


*mountain horse termoridbyxor, för sen när det blir riktigt kallt. Dom är svarta dock är bildkvalitén riktigt dålig så dom ser gråa ut.


* röd mountain horse ridjacka :D ni vet den jag verkligen ville ha! :DD



*en kingsland mössa den jag ville ha också! kommer bli mega snyggt till jackan :D



*Pengar..



*Två biljetter till Göteborg Horse Show! :D så ska gå hela lördagen, fick en morgon biljett till lördagen och en kvälls biljett :D


och sist men inte minst... fick jag av min världs bästa mormor.......




*Ett John Whitaker täcke till Pitou i marinblått :DDDDDD
det var bara det att när hon beställde det så hade dom inte den färgen jag ville ha på täcket i Pitous storlek och dom hann inte få in det innan jul, men hon har beställt det och det ska komma på posten någon dag här i veckan nu :DDD
tänk er Pitou i detta übersnygga täcket sen när tävlingarna startar! :D

sen fick jag även:

*skumtomtar xD
*elektriskt spel.. den som trycker sist får en elstöt jag har provat spelet skit läskigt när man får en stöt! tack pappa vet att du älskar mig! xD
*tre trisslotter vann 25 kr på den ena :P
*en biljett till en musikal "West side story" kärleken känner inga gränser :DD också den av min snälla mormor!

fick även lite tidiga julklappar av mami :D
som dom här snygga sakerna från real shoppen! (real gymnasiet grejor)






(orkade inte rotera bilden..)

*ett schabrak från real gymnasiet till Pitou kommer ju bli skit snyggt på henne med svart, vit och grön :DD





*ett flecee täcke från real gymnasiet! transport täcke till Pitou! :DD återigen super snyggt till Pitou med svart, vit och grönt passar verkligen henne!


om ni är sugna på schabraket eller det fina real gymnasiet täcket så kan ni gå in på realgymnasiets hemsida och kika runt lite där ;) sidan --> http://realgymnasiet.se/ om du skall börja gymnasiet men inte vet vilket gymnasie du vill gå tycker jag du skall kika in på deras hemsida vem vet kanske du blir intresserad ;)



/kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0