kul grej när man är hemma och har tråkigt..

-Fyra frågor om förhållande

Är du singel? Nej i ett förhållande.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? hmm...kanske det det beror på
Hur många har du vart riktigt kär i? en gång.
Är du kär just nu? Japp absolut.

-Tio frågor om dig själv


Namn? Sara Holgersson.
När fyller du år? den 21 april.
Några piercingar? ja öronen.
Vad har du på dig just nu? T-shirt och shorts.
Vilken årstid är bäst? SOMMAREN!!:DD
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova länge och vakna upp bredvid den man älskar.
Vad är du mest nöjd med med dig själv? Att jag står upp för mig själv.
Vad är du bra på? hmm.. jag vet inte rida kanske :P
Vem älskar du mest på denna jorden? Mina underbara hästar.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Sover hellre tillsammans med någon helt klart! :)


-10 frågor om dina vänner?

Vem står dig närmast? Malou<3
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? mja..
Vem är farligast i din familj? Jag helt klartXD
Vem ser roligast ut i din familj? haha min bror när han tagit mina kläder på sigxdd
Vem är coolast? Min brorsa
Har ni något husdjur? Japp flera.
Mest gemensamt med? Med Malou<3
Underhållningen? Min pappa:)
Sover du oftast med? hmm.. vet inte:P
Roligaste kvällen med familjen? Haha dom kvällarna jag slipper vara medXDDDD

-10 frågor om idag

Vad har du gjort? Jag har fixat åt hästarna och tagit in dom från stormen.
Vad ska du göra? Slappa och bli bättre:)
Har du gjort något dåligt idag? hm.. inte vad jag vet iaf.
Vad har du ätit idag? Har ätit en lusskatt får inte ner något..
Har du duschat idag? Nej duschade igår kväll:P Men ska nog duscha sen:P
Är du trött nu? Mja lite kanske.


-Annat

Hur mår du just nu? Mår illa just nu:(
Har du piercat dig? Ja i öronen.
Är du hungrig nu? NEJ.
Vad är klockan just nu? 15:53
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? www.Facebook.se och www.Blogg.se

-Telefon/mobil


Vem ringde dig senast? Pappa..
Vem ringde du senast? Emma
Vem sms:a till dig senast? VirraN
Vem sms:a du senast? Älsklingen<3

-Övrigt?

Gillar du punk? haha vet inte kankse.
Har du sminkat dig idag? Nej har bara vart hemma:P

-Musik

Lyssnar du på musik just nu? Nope
Vilken är din favorit artist/band? Vet inte gillar olika:)
Vad gillar du för musik? Nästan allt:P

-Kläder

Har du mer än 4 linnen? Ja:P
Har du fler än 3 jeans? YUP.
Har du fler än 5 tröjor? Ja:)

-Smink och hår

Använder du mascara? Japp:)
Använder du wax? Nej.
Använder du ögonskugga? Ibland.
Använder du kajal? Ibland.
Använder du hårspray? Ibland.
Använder du volym spray? Nej
Använder du mousse? Nej
Använder du deodorant? HAHA ja klart:P
Använder du skinspray? Nej.. vet knappt vad det ärxd
Använder du parfym? Ja typ varje dag.
Använder du läppglans/läppstift? Ja läppglans och läppsyl^^
Använder du brunkräm? nä.. typ inte:P
Använder du rouge? Typ ibland..
Uppsatt hår eller hängande? Hängande oftast:P
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar nästan varje dag:P
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Hahaha nej men nått man skulle börja med kanske?:)

-Kärlek

Är du kär just nu? Ja..:D
Har du kysst någon idag?Nej inte idag:P
Har du ett förhållande? Japp:)
Är du romantisk? haha ingen aning hoppas det:)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? I ett förhållande helt klart:):P:D
Har du vart tillsammans med två samtidigt? Haha när man var typ 8 år eller nått sånt^^
Vem sov du senast bredvid?  hm.. Malou tror jag:P
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? min pojkvän..:)
Hur gamla var dina föräldrar när dom blev tillsammans? hm.. ingen aning men dom gifte sig när mamma var 26 år och pappa 28 år:P
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha nej absolut inte!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej tror inte det tyvärr, är livrädd för nålar :o
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Deras personliga stil;)



haha sitter och har astråkigt så tänkte det kunde vara lite kul för jag älskar att svara på frågor :)

Seya!

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

sv: va? är ingen bild på emma?

2011-12-13 @ 16:16:54
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Malou

<333333!

2011-12-13 @ 16:25:05
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: läste det på din blogg :(( stackare! <3

2011-12-13 @ 17:04:46
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0