Just a drop in the ocean..

vi är fan inte mer än människor!
Ingen av oss är mer värd än någon annan.
Med det menar jag att i grunden är vi alla likadana men det är ju klart att t.ex för mig så betyder vissa mer än andra men det är FÖR MIG, så är det ju för alla vissa betyder mer och vissa mindre.

Därför är det ju jävligt inödigt att försöka trycka ner andra för att verka bättre själv för man blir inte bättre av det.
Dom riktiga vänner man har gillar en för den man är och ingen annan så då finns det ju ingen anledning att riskera en sån vän för att få det man vill.
Försök inte vara perfekt för någon vänta på den som älskar dina fel!

Tro mig det vet jag en del om, att försöka vara någon man inte är för att
"han" ska se en och gilla en.
Men det blir bara fel då blir det riktigt kaos och man blir bara sårad av det.

När det gäller att försöka vara någon annan eller att svika vänner och vara falsk är det "vi" tjejer som är experter.
Ibland blir man nästan mörkrädd när man ser hur falska människor man trodde man kände och trodde var ens vän.
Man blir rädd när man ser hur människor kan ändras så fort det kommer in en ny person i rummer.

Men det är faktist inte bara "vi" tjejer som bär oss illa åt och sårar varandra det är även "killar" som håller på fast dom gör det på annat sätt.
Dom mobbar varandra kallar varandra fula ord.

Men tror inte riktigt man förstår hur ont det gör hur det käns, hade man gjort det så hade man tänkt sig för innan man så något innan man gjorde något.

Men man går sönder tillslut man kan inte ta hur mycket skit som helst man kan inte det, alla har sin gräns.





Så var rädda om varandra!



Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0