julshoppningen :)

har vart och köpte lite lujklappar idag och riktigt nöjd måste jag säga! :D
haha allt blev inte julklappar köpte .......... till maloousan som jag vet kikar in här då och då hahaxd
så kan inte skriva vad jag köpt till henne här^^
sen köpte jag ....... till Emmisen :D
och ....... till min brorsa så snäll jag är som tänkt på honom också xD
Sen köpte jag ........ till älsklingen<3
haha fy fan vad svårt det är att köpa till killar lättare med min bror för då är det ja hur ska jag säga... han blir glad för nästan allt och jag kan honom utan och innan^^
Men pojkvännen.. man bah jahopp okej vad ska man köpa då?! haha tandborste kanske (a) xD haha nej då:P

men köpte även lite grejer till mig själv eller aa köpte ett par örhängen som jag tyckte var najs till mig själv (a) sen så insisterade min mamma på att hon skulle köpa en klänning och ett par tights som jag ska ha på nyårs afton.. så jag bah aa okej den klänningen var rätt najs så varför inte?

här kommer iaf bilder på grejerna (klänningen ser mycket snyggare ut på)

örhängena (bilden är kass men skit samma ändå en bild;)



sen klänningen:


egentligen gillar jag inte klänning så mycket är inte riktigt "klännings typen" men denna gillade jag så den + ett par tights eller liknande kommer vara min outfit på nyårs afton :D
och sen fick jag ett par svarta tights men dom orkar jag inte ta kort på xD


Seya!


Kommentarer
Postat av: Malou

Nyfiken!!!!!

Hahaha tanborste eller varför inte en ****** :D

2011-12-23 @ 22:56:26
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0