jävla idioter!

när jag och mamma var i stallet och fixade så hör jag en smäll och sedan hästar som galopperar på gruset!
då tänkte jag fan ha Embla och Bolema börjat springa i grushagen tänkte att smällen kom från någon som sparkade..
Men så går jag ut och kollar så ser jag att halva hagen ligger nere Jasmine, Pitou och Bolema som sprungit in i deras hage springa i full panik och Embla springa ner mot vägen i rusnings trafik?!
Mitt hjärta hoppade över några slag kan man ju lugnt säga.. Pulsen var skyhög fick panik!
Men som när jag får panik i sånna lägen började jag tänka praktist..
Då när hästarna springer runt lösa för Jasmine Pitou och Bolema springer också ut ur hagen så alla är lösa, så hör jag en smäll till kollar då på grannens hus och ser att IDIOTERNA smäller raketer!!!!
jag bah men vad i helvete hur jävla dum får man vara liksom?!

Men jag och mamma fick tag på Jasmine och Embla så vi går in med dom i stalllet sen springer Pitou och Bolema lösa så efter 10 minuter kanske får jag tag på Bolema så leder in henne så då är det bara Pitou som springer lös men jag går mot henne så kommer hon springandes till mig snuttan<3
och mamma hämtar Pegasus som lyckligtvis står kvar i hagen :P
men nu står alla hästarna inne i stallet iaf och har fått mat och är spolade :)

Kände att jag behövde avreagera mig lite för är så sjukt förbannad så ni anar inte!
Först smäller dom satt hästarna springer ut ur hagen och drar med sig halva hagen knäcker stolpar osv.
Då räcker det gott och väl kan jag ju säga!
MEN NÄR HÄSTARNA ÄR LÖSA OCH JAG FÖRSÖKER FÅNGA IN DOM SÅ SMÄLLER DOM RAKETER IGEN!!

Jävla idioter som börjar smälla bredvid hästarna från början.. men att sedan fortsätta det är fan äckligt jävla lågt!
Så arg så jävla arg va?!

hästarna var iaf hela dom skadade sig inte som tur var för då vet jag inte seriöst vad jag hade gjort!
då hade "gått fram och drämt till dom i ansiktet" varit ingenting!

aja behövde skriva lite kände jag :P



bild från i somras när jag körde marcus moppe ;)
vet inte hur den passar in här men skit samma visste inte vilken bild jag skulle ta och denna har ni inte sett så... varsegoda :D



/kram Sara

Kommentarer
Postat av: Tova

sv: det kanske jag gör! :) hoppas du kikar in på min blogg & skickar iväg en kommentar också ibland!? :)

Tack, blev ganska nöjd över mina julklappar faktiskt :D

hoppas du fått något fint i julklapp & haft en mysig julafton!

kraam

2011-12-25 @ 01:10:04
URL: http://livetmedpoonny.blogg.se/
Postat av: Malou

OMG vilka jävla idioter!!!

Tur att allt gick bra i alla fall och att ingen skadade sig! Men den som smällde raket kan gott och väl förtjäna en smäll i ansiktet ändå!

2011-12-25 @ 09:29:47
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0