In köpen från backa plan idag..

haha var med mamma på backa plan igår ju men när vi väl var där så kom hon på oj då glömde plånboken hemma..XD
så det var ju bara att åka hem igen och säga att vi skulle åka dit imon.
Så vi var där idag iaf :P
blev lite mer än vad som var tänkt.. men ändå saker som "behövdes" :)

här kommer bilder på allt:


Halsduk från H&M:


matchande mössa:




Puder/foundation typ haha XD Isadora




Mascara från H&M




Deo från H&M rexona




Skor från Din Sko :)




Jacka från H&M <3



var även på kappahl och köpte kläder till min bror men dom får ni inte se bilder på XD
Sen var vi på My One och köpte julklapp till mig som jag inte har någon aning om vad det är för någotXD


Seya!

Kommentarer
Postat av: annnie

Jag har dom skorna, skitsnygga!

2011-12-04 @ 20:46:57
URL: http://photosofannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0