I don't exactly hate you but if I were on fire and you were the last glas of water I wouldn't drink it

Haha rubriken xD
Fast det är ändå man kan känna ibland att man hatar inte personen men man gillar den inte heller.. Haha komplicerat men blir typ något mellanting :)




Håller på med en video om Våra vackra hästar när jag är färdig tänkte jag lägga upp den här..
Men det kommer ta ett tag innan jag är färdig med den för jag vill verkligen att den ska bli bra inte bara bra utan den ska bli super bra och den ska vara som ett personligt minne för mig som jag kan gå och kolla på eftersom det är mina ponnys som har huvud rollerna i filmen ;)

Men jag kan ju säga att mina hästar betyder verkligen allt för mig verkligen allt.
Dessa underbara stora,vackra,snälla djur som lever mitt ibland oss varje dag.
Dessa underbara djur ger en en ny chans varje dag även fast man inte är värd en.

Hästarna har tidigt spelat en väldigt stor roll i mitt liv..
Och jag tänkte skriva ett inlägg senare om min häst historia ;)

Men nu skall jag gå ut och fixa i stallet så vi hörs lite senare mina kära blogg läsare ;)


/Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: haha ja du? :P <3

2011-12-26 @ 12:47:04
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: T H E R E S E

Gud vilken söt blogg du har!

Allt bra me dej sötis?!:)

Gud va fin häst!!!

Kram!

2011-12-26 @ 20:54:26
URL: http://theresefabienne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0