hej...

hejsan!
har inte vart på topp idag asso..
började dagen med att jag kom på fan vad bra jag har det! :DD
sen när jag kom till skolan hände en sak och jag kände verkligen att jag var på båtten, men nu i eftermiddag så är det mycket bättre.
Har försökt få det att "bli bättre" vilket det blivit lite grann iaf :S

får la hoppas att det slutar bra också..




sitter nu hemma hos maloousan ska sova här också:)
alla behöver en bra vän..
men vi har det rätt mysigt ska se på Irene Huss nu elddansen sen ska vi lyssna på musik och chilla snacka lite osv.






Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Ja alla behöver en bra vän, en av mina är du! <3

2011-12-08 @ 19:30:05
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0