godmorgon:)

hejsan!
har precis vart och lagt ut hagmat och släppt ut hästarna ;)
Det var ju storm igår så det hade blåst in massa grejer i hagen så vi har fått plocka undan allt.
Sen igår skrittade jag ut barbacka på Jasmine med mamma och Embla det var rätt mörkt när vi skrittade ut så vi tog på oss ordentligt med reflexer..
Fast när vi kommit en bit så började dom takta och hålla på sen så höll Jasmine på och hoppade och studsade och backade men hon ville inte gå över bron vid torrebräcka så vi stod där och lät dom titta sen så hoppade jag och ledde henne för att hon skulle känna sig tryggare och det gjorde hon för hon blev med en gång lugnare :)



får bli en söt bild på min söta katt Puzzel som helt och hållet tagit över min säng på bilden xD


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0