förbjuda spön..

Nu har dom tagit upp frågan om man ska förbjuda spön på tävling.

Att spöet bara ska få användas för eventuella olyckor och i livsfara alltså att man inte ska få amvända det för att peta

till dom eller så.

Själv tycker jag det är dumt att dom tar bort spöet det är ju bättre att peta till en gång än att sitta och banka med

skänklarna.

Det är ju inte bestämt än att dom ska ta bort spöet men dom har tagit upp det så det skall diskuteras.

Det är alltså inte förbjudet utan det är ett förslag.

Vi får väl se vad dom bestämmer sig för, men tror/hoppas inte dom förbjuder det.

Dom kan bli strängare med användningen av spöet t.ex på ponnyhopptävlingar där jag tycker det varit extrema fall

tycker jag att man ska uteslta ekipaget.

Men om man t.ex petar till en gång för att rätta till hästen snabbt t.ex rätta galoppen eller så då tycker jag det ska

vara okej att använda spö.

Men men vi får se ^^






Vad tycker ni bra eller dåligt om dom tar bort spön??


Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: Tack! :) <3

2011-12-16 @ 22:48:36
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0