Ett av mina livs svåraste och hårdaste beslut kommer snart att behöva fattas.

men jag tänker inte tänka på mig själv inte för en enda jävla sekund!
då ska allt handla om dig allt för att det ska bli bäst för dig!
det kommer bli en av dom svåraste stunderna i mitt liv du har varit som en storasyster när jag var liten som en bästa vän nu när jag blivit äldre och du kommer vara djupt älskad in i det sista.

Jag kommer gråta, skratta, bli förbannad, skrika, hoppa och göra saker jag kommer ångra.
Men det viktigaste är inte vad som händer med mig under den första perioden då.. nej verkligen inte jag har perosner JAG ÄLSKAR TROR PÅ och som jag vet kommer finnas där för mig och lyssna när jag behöver det, så jag kommer vara kvar här kommer leva vidare trots att det kommer bli riktigt tuft har ju dock ett tag att börja vänja mig vid tanken på att vara utan dig.

Men du kommer ha vänner och folk som älskar dig runt omkring dig hela tiden du ska inte behöva vara rädd eller orolig.
Det ska vara det bästa för dig det är tanken med hela detta beslutet.



















Fråga inte blir bara värre då, behöver tid att smälta det själv först.


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0