det känns verkligen inte som om det är julafton imon..

det känns ju verkligen inte som det är julafton imon asso..
ingen snö ingenting hade lite jul känsla förut men nu är den som bortblåst..
aja tycker ändå det är lite mysigt att fira jul :)
haha jag vet inte vad som är roligast att ge julklappar till andra eller att få själv? xD
haha båda är ju mysigt men jag vet inte vad som är bäst :P
Älskar att se folks miner när dom blir förvånade/glada över vad dom får speciellt när dom inte har en aning om vad det är för något som är i paketen :P



för att få lite julkänsla :) bild från 2009 tror jag det är :P

hade tänkt gå och försöka få lite sömn nu haha ska upp tidigt imon *suck men aja får ju pussa på hästarna lite innan man ska iväg till släkten :P
Men imon ska jag iväg till farmor och farfar och vara där med dom flesta i släkten och fira jul sen den 29/12 ska jag till morfar och Lena och fira med morfar, lena, mamma, pappa, min bror, min moster, min mosters två barn emma och johan :)




/kram Sara

Kommentarer
Postat av: sarah- tillridningsryttare 

Skit va snyggt bootsen har satt sig!! xD

2011-12-25 @ 21:24:49
URL: http://sarawhbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0