blev ett inlägg nu ändå.. xD

hade ju inte tänkt göra något inlägg mer idag än det som kom upp imorse.. men nu blir det det iaf :)
ska gå ut till stallet och ge julklappar till hästarna pussa på dom och lite sånt :)
sen ska jag ge emma hennes julklapp också..
haha fick en julklapp nu imorse från "tomten" kan ni gissa vad det var för något?xD
jag dog ju lite haha fick ett elshock spel så den som trycker senast på sin kontroll får en el stöt..
och så kan man höja styrkan på den osv. haha jätte läskigt jue! :o
provade lite imorse med mamma och pappa haha jag fick aldrig någon stöt men dom fick xD




har ni fått något kul nu på morgonen då? :D

ni får gärna kommentera sen vad ni fått, eller varför inte skriva en liten kommentar så kikar jag in på eran blogg och lämnar en liten kommentar ;)




Så alla ni som vill kan skriva en kommentar och länka till era bloggar här under så kikar jag in och lämnar en liten kommentar och kanske fortsätter följa bloggen^^ om jag hittar någon som jag tycker ska ha lite creed så länkar jag den i ett inlägg ;D


/
kram Sara


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag fick en jacka ;D och en tidning ;) mähähääähähhähähähähähäh min bloggg ääääärrrrrrr denna ; mmandieh.blogg.se :DDDDd

2011-12-24 @ 10:13:00
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: jag veeet, när edward kom där så tyckte jag ändå han var rätt snygg.. på bild ser han för jävlig ut och GAD vad jag skrattade när jacob kom med sitt långa fula hår.. men sedan när han står utan tröja i regnet & kort hår är han så snygg att man inte vill leva..

2011-12-24 @ 11:09:44
URL: http://mmandieh.blogg.se/
Postat av: Tova

livetmedpoonny.blogg.se, skrev även där vad jag fick i julklapp :)

2011-12-25 @ 00:22:24
URL: http://livetmedpoonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0