Bilder till malou...


Pitou
ras: New Forest
född: 2002
kön: sto

Pitou är en ponny som jag fick oktober 2011.
Vi har som mål att starta l:a hoppning under tävlingssäsongen 2012, långsigtiga mål har jag inte riktigt satt ännu eftersom vi får se hur långt vi kan gå. Hon är ju bara åtta år så hon är inte slutmätt än..


Jasmine

ras: Svensk ridponny
född: 1987
kön: sto

Jasmine fick jag agusti 2009.
Vårat långsiktiga mål är att starta l:a.
Vi har hittils haft två underbara år och Jasmine är en C-ponny på 136,2 cm.




Själv heter jag Sara som ni kanske fattat hahaxd
iaf så är jag 14år och älskar mina vänner och min underbara pojkvän.
Här på min blogg kommer ni få läsa om mina tankar mitt liv och min vardag :)



Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0