veckans häst!

nu tänkte jag dra igång en ny tävling, nämligen veckans häst!

då så tänkte jag att ni skickar in bilder på era hästar medryttar hästar favorit hästar på ridskolan foderhästar eller bara någon häst ni tyckt vart fin aja ni fattar lite allt möjligt ;)

så vinnaren får sin bild upplagd här samt en länkning till eran blogg om ni har någon annars så om ni vill ha länk till något annat om ni vill.
sen så kommer jag även att skriva vad jag tycker om eran bild ;)
ni får gärna skicka in flera bilder :P

så vem tror ni blir veckans häst?
kanske blir det just din bild som kommer upp ;)



så vill du vara med och delta i veckans häst skicka in så många bilder du vill till [email protected]

hoppas ni skickar in nu


Seya!

Kommentarer
Postat av: Louise

allt bra med dig? :)

2011-08-31 @ 13:38:46
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0