svar på kommentarer!

Hannah om Är min skola bäst eller vad??:
Hej Sara! :)

Fin blogg du har :) Tittar den nästan hela tiden ;)
I vilken skola har du börjat i för i våran skola (Torslandaskolan) Har vi också fått Mackbookar :D

Hannah
sv: tack vad kul :)
jag går på friskolan i kärna och har gått där sedan 6:an ;)

okej macbooks är grymma! :P
29 Augusti, 15:17
Celiné om Är min skola bäst eller vad??:
Hej, hittade två gamla bilder på dig från Bohuscupen omg 2 om jag minns rätt :)
Tänkte att du kanske ville ha dom? Har du någon mail jag kan skicka dom till? :)
sv: ja absolut självklart vill jag gärna ha dom! ;)
min mail: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

Svar 1: Okej, cp.. Fel på typ alla då ju x)



Svar 2: Nejnej! Qlempis har haft ett annat föl också, när hon bodde typ i Partille :/

2011-08-29 @ 18:52:25
URL: http://allroundponnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0