Ridit tre hästar idag!

känner mig super duktig som ridit tre pållar idag ;)

först red jag Pitou (för er som inte vet så är Pitou en ponny som jag har hemma och rider då hon är lite dum och svår eller vad man ska säga) men kommer antagligen inte skriva så mycket här om henne på min blogg ;)
kanske kommer upp en bild senare på hur hon ser ut.

sen red jag Jasmine hade lite markarbete då jag travade över upphöjda bommar som sedan blev "studs" och sen "kombination" fast det var lågt eftersom det var markarbete först så var hon lite tveksam men sedan så drog hon iväg för hon tyckte det var så sjukt kul :D lilla plutten <3

och sist men inte minst red jag Bolema, Bolema är under igångsättning (men som dom flesta vet är hon pensionerad nu men hon rids lite lätt som hon vill eftersom dom mår bra av att gå lite)
men red lite grann i skritt och trav och hon var så himla fin min lilla älskling <3



just not like everybody else :P


Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0