min mamma XD

min mamma har varit stenhård med att jag inte får ta hål i naveln förs jag är 18år men jag pratade med henne igår om
det och nu har hon börjat ge med sig lite så nu säger hon att jag får göra det om jag hjälper henne att träna satt hon
går ner i vikt då får jag göra det när jag är 16år vilket är ett stort framsteg ;)

sen sa hon att om hon kommer i  storlek 34 så får jag göra det när jag är 15år men det kommer hon aldrig att göra
det säger hon själv så hon sa något som typ var omöjligt ^^

men men längtar efter att få göra det så himla snyggt med navelpiercing asso :P


bara kolla lixom :)


sen ska jag även ta minst ett hål till i ena örat har nämligen inte bestämt om jag ska ta ett till i varje öra eller inte :P




någon av er som vill/ska pierca sig någonstanns? eller kanske redan har en piercing?


Seya!

Kommentarer
Postat av: Malou

Jag vill ha piercing men vet att jag aldrig kommer få det innan jag är 18x) sen måste magen tränas först xP

Sen har jag alltid viljat ha ett till hål i ögat men inte bredvid det jag har utan högre upp :)

2011-08-27 @ 17:29:11
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0