ja då har man haft betygsnack^^

typ pratat om dom nya betygsättningarna ABCDEF

och jag känner på mig attjag kommer total faila XD

men men man kan väl hoppas på det bästa typ ^^

har iallafall fått i SO uppgift att jag ska göra en uppgift om George Washington som var Usa:s första president

och typ så, men nu har jag bild och då ska jag "skapa konst" som våran bildlärare säger hela tiden XD




hittar ingen matchande bild till  detta men men :P


kommer även komma upp en gästbloggare senare så håll utkik! ;)

Seya!

Kommentarer
Postat av: Sara

Va kul att du är med och tävlar! :D Jag hör av mig när det är avgjort! :)

Kramar

2011-08-30 @ 15:08:09
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/
Postat av: Theresé Hägglund - Dressageroyals

Hej Sara!

Jag har några hoppbilder på dig när du var och tävlade i Sotenäs, vill du ha dom ? :)

2011-08-30 @ 16:01:56
URL: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0