hoppade ju Jasmine idag

och håller på med filmerna ;)

för snälla morfar filmade nämligen så filmer från dagens hoppträning för mamma kommer snart

ska bara ladda över dom till datorn och fixa lite med dom ;)


men idag så var ponnyn på topp men dock inte jag, för att hon stannade på tävlingen

så vågade jag inte riktigt lita på henne när det blev högre (100cm)

då så hamnade jag lite i bakvikt och så men på slutet så fick vi till det ;)

så är super nöjd med ponnyn som gick klockrent idag ;)

men ska hoppa för mamma igen på onsdag för Jasmine och jag måste verkligen få självförtroende nu innan

vi ska ut och tävla fast första tävlingen vi ska på är inte förs vecka 36 då är det div.2 :)



/kram sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0