HEMKUNSKAP

ja då har man hemkunskap som antagligen är det roligaste ämnet iaf när man får välja
vad man ska göra och gå och handla till det själva ^^
men sen ska jag hem och rida pållarna jasmine ska hoppas idag
och sen tror jag det blir att rida ut får väl se ;)

såg desseutom att alla ponnisarna var väldigt rena när jag åkte imorse
alltså Jasmine, Bolema och Pitou var täckta av lera :P
så man kan ju säga att jag verkligen har att göra när jag kommer hem, dock har jag inget emot

att stå och pyssla och rykta och så det är bara mysigt, sen så har jag matte och so att jobba lite med hemma satt
jag är klar fort med det innan dom kommer med nya saker det ser jag väl inte framemot lika mycket precis :P

tänkte till och med vara så dukig att åka till bibblan och låna en bok om george washington ^^
haha men vi får väl se hur det går med det ;)




Seya!

Kommentarer
Postat av: PAM :)

vilken söt:)

2011-09-02 @ 20:13:41
URL: http://plima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0