godmorgon

nu måste det bli ändring i min uppdatering!

får ta och skärpa mig nu, men såg iaf att jag fått över 10 kommentarer på inlägget där ni skulle kommentera om ni ville se film från L:C klassen ;)
så den filmen kommer komma upp i sinom tid.

men idag så ska jag väl vara i skolan det är rätt chill nu första veckan imon ska vi tälta i svartedalen tror jag det hette
vi ska tälta där med niorna haha tror inte jag kommer sova alls utan kommer vara vaken hela natten :P

men ska rida pållarna idag igen haha som vanligt med andra ord sen funderar jag även på att gå ut och jogga men vet inte fall jag orkar men tycker ändå det är rätt hurtigt av mig att rida tre hästar :P



Seya!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Du, jag, egoäta, natten = dygna YEAH

2011-08-24 @ 19:56:31
URL: http://allroundponnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0