Frågestunden

Postat av: rebecka

hur många vinnster/ placeringar har du?

vad är det högsta du har tävlat i hoppning/ dressyr ?

hur långt tror du jasmin kommer kunna gå?

svar: jag har ca. 9 st tror jag
jag har tävlat l:b i både hoppning och dressyr
kalla mig vidskeplig men det ger otur att säga hur man tror så ;)


Postat av: anonym

e du kär just nu? i vem isf

vilka har du varit kär i?
hund/katt?

familj/pojkvän?

dator/mobil?

springa/hoppa studsmatta?

sminkad/osminkad?

lockigt hår/platt hår

tampong/binda?

läsa/musik?

saga/novell?

svart/vit?

elefant/mus?

högerhänt/vänsterhänt?

zoo/liseberg?

pool/bubbelbad?

facebook/bdb?

msn/skype?

bh/utan?

mac/pc?

iphone/sony ericsson?

blomma/ros?

städat/stökigt?

rosa/blått?

keps/hatt?

laptop/stationär?

jasmin/bolema?

har du haft ngt seriöst förhållande?

vem gillar du mest i din klass? (inte den nya 8an)

vilka 3 i varje klass tycker du är snällast i 7an, 8an, och 9an?

tror du att du kommer få bra betyg?

nämn 3 saker du är stolt över.

vilka bloggar följer du?

vad tycker du om kissie, kenza?

om du skulle få byta liv med ngn för en dag, vem skulle det vara då?

hur gammal vill du vara när du förlorar oskulden?

här får du några småroliga frågor :) uppskattar svar. ps. älskar din blogg och tycker du är jättesöt :)

svar: oj det var många frågor roligt :D

nä jag är inte kär i någon just nu :P

asso jag tror inte jag vart riktigt kär i någon faktist gillat någon har jag men inte vart riktigt kär :P

hund

pojkvän tror jag:P

mobil

hoppa studsmatta är mkt roligare ;)

sminkad

platt (eftersom jag har själv lockigt föredrar jag platt)

binda

musik eller läsa beror på vilket humör jag är på :P

saga

vit

elefant

högerhänt

liseberg

pool

facebook

skype

bh

mac är mkt bättre än pc ;)

iphone

ros

städat även om jag hatar att srtäda så vill man ju ha det städat i rummet

blått :P

keps

laptop

srry det är något jag inte kan välja mellan :P

ja det har jag

nu fattar jag inte på vilket sätt du menar men om det är som kompis så är det flera stycken ;)

jadu det är många som är snälla ju men då tar jag bara några av dom Jossan Lisa och Emmie, Malou Emma och Amanda, Danielle Sofia och Emelie :)

Det beror väl på hur mycke jag pluggar men jag hoppas det ;)

Jag är stolt över att jag kan vara mig själv hela tiden, att jag är ärlig och hm..... att jsg för det mesta gör mitt bästa :P

dom som kommenterar TeamSL Kissies.se Paow Nellieberntsson Nicholaistyle m.m

jag tycker att Kissie är alldeles för smal och hon är för mycket plast tycker hon var bättre förr innan alla operationer

Kenza är riktigt fin tycker jag :)

hmm jag är faktist rätt nöjd med det som det är skulle väl vilja ändra lite på det men annars så är jag rätt nöjd med det ;)

Alltså det spelar inte så stor roll igentligen

tack dsm! ;)






Postat av:

Kommer du svara i videoinlägg??

Hur långt vill du komma i hoppningen??

Vad tyckte du om vädret förra(veckan innan denna sönda!) veckan??

Gillar du min blogg?? :)
Tack för du läste/läser :)

ÄLSKAR DIN BLOGG!! :D

Postat av: Amanda

Glömde skriva namn på den där det står ÄLSKAR DIN BLOGG!! :D

men vad har ni för båt?

 

svar:

nej inte denna gången ;)

jag vill nå toppen :)

om det var soligt så älskade jag det ;)

ja, den är lite händelse fattig bara

vi har en segel båt

tack :D

 

hoppas ni blev nöjda med svaren ;)

Seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0