Dagens ridpass

hoppade i paddocken idag malou fotade så bilder kommer ;)

men är iaf jätte-nöjd med henne, vi hoppade trippelbarr, kombination, plank och ett "tomt" hinder :P

haha emma och malou var hinder personal och jag tänkte hoppa bana på 90 cm

men när jag sa till malou att sätta trippelbarren på 90cm satte hon den på 100cm

samma med kombinationen oxern i kombinationen låg också på 100cm

fast planket var på 95 typ ;)

men är iaf jätte nöjd med henne, jag gjorde lite missar men jag är medveten om dom så jag vet vad jag ska tänka på;)



lite härliga bilder som malou är fotograf till ;)

Seya!

Kommentarer
Postat av: emma

det såg fiint ut, hon hoppar gryyymmmt :D

2011-08-12 @ 19:06:51
Postat av: Malou

Sv: Tack! :D

2011-08-12 @ 19:32:58
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: ja det var verkligen jätte kul att han var så lugn och avslappnad! :D

2011-08-12 @ 19:33:45
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0