Dagens ridpass

det var tungt i paddocken-.-

orkade inte heller vänta tills kvällen innan jag red :P

blev en tur i skogen istället jag säger bara två ord: TOKIG PONNY

alltså det var helt sjukt var pigg hon var, hon försökte ta bettet flera gånger och sticka iväg

galen pannan.

hon blev inte lugnare när vi började hoppa lite då studsade hon som en studsboll

innan hindret som bestod av grenar och var ca. 90-100 cm :P

men hon hoppade hela tiden tyckte det var gör kul och jag gillar ju att rida henne när hon

är sådär lite galet pigg :D

då är hon så rolig för då blir hon desseutom svårare än vanligt inte lika lätt att få henne att vara med alla fyra på

marken samtidigt XP



på bilden hoppar vi 110 cm ;) vilket är det högsta jag hoppat med henne:P

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0