bloggarna

* blogg numer 1: denna bloggaren har dock bytt blogg så länkar den nya istället.
denna bloggen är rolig och intressant att följa, bra inlägg mycket bilder
designen fin dock är inte headern min favorit jag gillar när det är mycket bildet på headern
annars jätte bra blogg ;)

*blogg nummer 2: gillar headern och designen + för den ;)
dock när man är fyra st som har bloggen så hade det varit roligt med fler inlägg
och dom flesta inläggen är intressanta att läsa men tänk på
stycke in delning för annars så orkar man inte läsa igenom hela inläggen då blir det lixom tråkigt:P
bra blogg!:)

*blogg nummer 3: gillar tänket du hade när du gjorde headern men hade vart bättre om du hade större bilder;)
gillar också att du har så mycket färska bilder;)
och att du har så många bilder i varje inlägg det tycker jag är roligt att titta på,
dock kan dom längre texterna bli lite tråkiga att läsa när du inte har så mycket styck in delning
men annars jätte fin blogg ;)

blogg nummer 4:
intressanta inlägg roliga att läsa gärna mer bilder på headern
kanske lite mer bilder även i inläggen oxå och mer styck in delning
fin ponny och fin blogg:)

alla bloggar var jätte-fina redan från början men alla har ju småsaker och desseutom så

har ju alla olika smak vissa som jag gillar mycket bilder andra tycker det räcker med en :P

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0