back on track

nu är jag tillbax här efter en rätt mysig vecka så nu kommer bloggen rulla på igen ;)

här nedanför hur det varit;)

jag har snorklat vilket var asfräckt, det såg ut som en hel liten värld

där under typ som ett litet samhälle! :)

sen så har jag shoppat lite på marstrand eftersom vi låg där en natt

blev en klarblå volang tunika typ ;)


Däremot har jag inte kunnat sova alls i båten på hela veckan och har därför

jätte-ont i ryggen

och har mått as illa i stort sätt hela tiden som jag visste jag skulle göra men jag

lyckades väl hålla det inom mig typ

kommer inte på något mer att skriva om båt semestern så ja :P



it feels good to be back!

Seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0