äntligen hemma!

har varit och tältat med några klasser från skolan :P

så himla glad att vara hemma, det har dock inte vart så illa heller

men dom stunder det var tråkigt har vart dom längsta i mitt liv typ ^^

men vi har paddlat kanot haft vatten krig i kanot med malou (jag vann!! :D)


sen har vi tänt eld grillat maten själva och bott i tält.

jag hatar att sova i tält för det blir så j**la fuktigt!

skulle dygnat med massa människor men nästan alla gick och la sig och sov

så när det bara var jag Amanda och Patricia så hade vi inget att göra så jag gick upp till tältet

som jag delade med Jossan och Lisa dock så somnade jag typ inte så sov bara en timme så är rätt trött nu :P


man är piggare om man dygnar helt än om man sover typ en två eller tre timmar :P

aja har fått hur många mygg bett som helst oxå men vad gör man inte för sina betyg? (a)


men nu när jag kom hem har jag iaf ridit en ponny tänkte rida alla men kom på att jag antagligen bara skulle somna

på hästryggen och det är väl kanske inte så smart :P


Kommentarer
Postat av: Malou

Sv: ja hoppas det var okej att den pluppa upp på min blogg? :) <3



Sv: jaaa FLUM var BARA förnamnet xD!

2011-08-26 @ 22:12:21
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: haha oj skrev sv: framför men det skulle det inte vara! xD haha! sen mena jag bilden när vi red lucia om det var okej att den pluppa upp på min blogg? :) <3

2011-08-27 @ 11:19:45
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0