Amanda gästbloggar!

Hej på er tjejer och killar som läser Saras blogg!

Jag heter Amanda och är 15 år gammal, har alltså precis börjat 9an! Jag går i samma skola som Sara så vi träffas ofta! (: Jag läser såklart då Saras blogg (som förövrigt är urbra) och jag bloggar själv på http://allroundponnies.blogg.se tillsammans med en annan tjej som heter My Åkesson!

Jag har 4 hästar hemma där jag bor. Min första häst heter Qlementine, är 9 år gammal och henne har jag ägt i 3år. Har i princip ridit in henne själv då hon knappt kunde någonting när jag fick henne. Hon är min lilla ögonsten och henne kommer jag ALDRIG att sälja. Hon är tyvärr skadad sedan ett år tillbaka men jag hoppas och ber till alla gudarna att hon kommer bli frisk snarast :'( ♥


Min andra ponny heter Kiwi, hon är 7 år gammal och samma ras som Qlempan, alltså Welsh av cob typ. Hon är under inridning då vi köpte henne helt oriden. Vi köpte henne mest för att ta föl på henne så 2012 kommer föl av både Kiwi & Qlempan!

Min tredje ponny heter Trevina hon är 7, hon är inte min på riktigt utan min foderponny. Vi tävlar hoppning och ska snart ut på våran första lokala tävling! Tävlar lite gymkhana också och ska även tävla nu i helgen!

Min fjärde ponny heter Tenkshoeves Lucky och han är 18 år gammal. Han är inte heller min på riktigt utan min foderponny. Med honom tävlar jag hoppning. Han är en helt underbar ponny som jag redan älskar sjukt mycket efter snart en månad! :) <3


Så, checka in min blogg vetja!
http://allroundponnies.blogg.se

/Amanda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0