Träningschema

tänkte visa mitt träningschema för båda mina ponnys denna vecka ;)

Jasmine träningschema:

*måndag: Dressyr i paddocken
*Tisdag: VILA
*Onsdag: Rida ut (antingen kålstorp eller torrebräcka)
*Torsdag: Dressyr i paddocken
*Fredag: Dressyr i paddocken
*Lördag: Lösgöra henne inför tävlingen
*Söndag: Tävling!! Bulycke RF Bohuscupen omg. 1 :)

Bolema träningschema: (om hon har fått en ny sko, annars rider jag i paddocken hela veckan satt hon inte blir öm)

*Måndag: Rida ut (Torrebräcka)
*Tisdag: Dressyr träning i paddocken (för mamma?)
*Onsdag: Rida ut (långritt?)
*Torsdag: Dressyr i paddocken (?)
*Fredag: Rida ut (Kållstorp) (?)
*Lördag: Mys rida lite (?)
*Söndag: VILA

Träningschema för mig och min usla kondis:

* 10 armhävningar VARJE dag
* 50 Sit ups VARJE dag
* ut och power walka typ 3-4 gånger i veckan (?)
* "special" armhävningar 10 st varje dag
* 90 grader 2 minuter varje dag (och för er som inte vet det så ÄLSKAR jag att stå i det har stått i typ 12 minuter som längst och då hade jag kunnat stå längre men vi slutade skolan och sen så har jag varit för lat för att göra det hemma)

(och bli bättre på att uppdatera här på bloggen :P )

andledningen till att det blev så mkt dressyr i paddocken är ju att jag ska tävla henne på söndag och då vill jag ha henne lydig (det är ju stilbedömning)
får väl se hur länge mitt eget tränings schema håller haha XD


you mean everything to me! <3

Seya! /sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Mm, usch.. hon är kass

2011-04-11 @ 15:59:15
URL: http://rilfarna.blogg.se/
Postat av: mikkis

SV: hih men en riktig söt busig ponny :D allt bra med dej ?

2011-04-11 @ 19:00:32
URL: http://mikkisjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0