The answers of ask whatever you want!

här kommer svaren hoppas ni är nöjda med dom ;)

Postat av: Hanna

Hur gammal är du?
Hur lång är du?
Vad väger du?
Vilken färg tycker du är snyggast av blå och röd?

kramizar <3


Jag fyller fjorton den 21 april
Jag är ca 158 cm
jag väger ungefär mellan 40-45 kg
hmm det beror på typ blå nu tror jag
kram <3

Postat av: emma

Vad är ditt mål med Bolema inom dressyren? :)

mitt mål med Bolema detta året inom dressyr är att ha startat en l:a
kram <3


Postat av: Hulken

Tackar så mycket du har väldigt fin logo och sen är din sida väldigt fin och vacker!


tack <3



Postat av: diana

hur gamla och höga är dina ponnys?
har du någon medryttare på dem?
högsta du tävlat?
kram!


Bolema är 23 år och 146,6 i manken
Jasmine är 24 år och 136,4 i manken (hon är kollad på tänderna så det är inte helt hundra att hon är 24 kan lika gärna vara några år yngre)
Nej jag har ingen medryttare på någon av dom i nuläget
Jag har inte tävlat så högt utan l:b i både dressyr och hoppning med godkänt resultat
kram <3

Postat av: Alexandra

Jag har börjat blogga igen :)

1. Vem vann tävlingen du hade? :)
2. Kan vi mötas snart igen? <3

Kramar <3

3. Hur många läsare har du i genomsnitt? :D

hehe kom på en till <3

Ingen har vunnit tävlingen det var ingen som hittade sista felet.......

du ska ju till Belgien nu?

Vet inte hur man ser det, och orkar inte räkna matte hemma

kram <3

Postat av: Malou

vilket är det bästa redskapet inom ridningen enligt dig? :)

Det bästa redskap du kan ha inom ridningen är hjärtat
kram <3


Postat av: Klara

har du någon pojkvän i nu läget?
har du kysst någon?
har du strulat med någon?
har du tjuvrökt?
vad för kategorier är dina ponnys?

kramar klara :)


nej det har jag inte
ja det är klart
aa
mm...... (men ba 1 gång det var jätte äckligt)
mina ponnies är C och D ponnies

kram <3



Postat av: Michelle

Hihi har lite frågor(:

* Vad tycker du om tretorn stövlar? haha undrar bara<3

* Hur många år har du tävlat?

*Har du dina hästar hemma eller in hyrda någon stans?

* Vilken är fin favorit färg på hästar?

Tack för en bra blogg<3<3 Kram

* Det beror på vilken färg, men om dom är svarta, bruna eller mörkblå tycker jag att dom är rätt fräcka
*Jag har tävlat på ridskola i massa år, men förmodar att det inte är det du syftar på men när jag var typ 7 år så började jag med lite clear rounder på en shettis som jag fick låna så 8 år iår (om man räknar clear rounder)
*Jag bor på en gård så jag har dom hemma
* jag gillar i stort sätt alla men svart, skimmel, fux och isabelle är väl favoriter, sen så tycker jag att mörkbrun och skäck tycker jag oxå  är riktigt läckra ;)

kul att du gillar den :D
kram <3


tack för alla bra frågor :)


Seya! /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0