Tävlingen

som ni vet så tävlade jag ju idag :)
Förklassen vad jag felfri (förklassen var en clearound) och sen i lagklassen med stil bedömningen kom jag 3:a ;)
Super nöjd med henne sen så är det lite fineser som jag får jobba på för att det ska gå ännu bättre :) :)
Totalt ko laget 7:a av 11:a startande lag........... :P
men det tar vi igen i omg.2 ;)
Och så måste jag tacka Emma för att jag fick låna hennes vita tävlings ridbyxor, eftersom att mina är försmå och jag kunde inte hoppa i dom idag spräckte dom nästan....... Så jag får be mamma köpa nya :)
har inga bilder från dagens tävling får se om det är någon som tagit kort, som jag lägger upp senare :D

min lilla hopp stjärna <3


Seya! /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0