Tävling!

nu har vi en till tävling tycker jag ;)
för att vinna så ska du lägga upp bilden nedanför i ett inlägg på din blogg och skriva att du är med och tävlar :)
<--- den här bilden ;)
och länka mig, och sen länka inlägget i en kommentar här nedanför :)
vinnaren får öron mössan som är på bilden (den är bara använd en gång) storlek cob/full ;)
men nu så kommer själva tävlingsaken ;)
den som svarar alla rätt snabbast och har länkat mig i ett inlägg som jag måste kunna se (har du ingen blogg så kan du länka mig på FB) tävlingen blir alltså en finn fem fel :)
och jag skriver vem vinnaren är på antingen fredag eller lördag :)

Orginal:


Redigerad:


så lycka till :)


Seya! /sara

Kommentarer
Postat av: josefine

sv; yes :)

2011-04-06 @ 23:33:22
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

1. Embla

2. shabracket

3. molnet

4. fönstert

5. det kommer senare för har datan och ska sluta XD

2011-04-07 @ 11:37:33
Postat av: Alexandra

Man ser intte det 5 felet!! ;)<3

2011-04-07 @ 17:57:31
URL: http://livsommedryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0