Skönhets sömn

är jätte trött nu och ska sova, vi har ju cabarè och då måste jag vara åigg när jag ska dansa ;)
min lille bror fotade lite idag, tog en promenad med pållarna och tog fina bilder :P
men jag lovar att blogga mer nu i helgen då jag ska tävla bohuscupen, och sen har jag påsklov och då kommer det oxå att bli bättre uppdatering :P
men bilderna som togs idag kommer upp imon för nu ska jag sova, "sov sött och dröm om små kryp du mött<3" haha var en kille i min klass som skickade ett sånt sms till mig för ett tag sen (då han var intresserad av mig, men jag var inte intresserad av han) men tyckte att det var gulligt iaf :)

hihi gonatt :P

Seya! /Sara

Kommentarer
Postat av: Noor

Vet ej om du såg mitt mejl, men det gick inte att kolla bilden på dig och din häst. Kan du skicka det igen? Kram :-)

2011-04-14 @ 23:20:02
URL: http://noorolsson.myshowroom.se
Postat av: Natalie

kolla vem som blev vinnaren av dagens blogg :)

2011-04-15 @ 10:53:46
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0