Schhh!!

okej det här blir mitt första "Schhh!!" inlägg ;)
när jag var liten så red jag på en shettis som heter Pupito, han var en liten rakare :P
Han tyckte det var jätte kul å hoppa men sen så kom han underfund med att det var jätte smart att bocka precis i landningen satt ryttaren flög all världens väg.
men iaf så var jag ute och red med en kompis som nyss köpt sin ponny ;)
(Pupito var inte min utan honom red jag "till" eller vad man ska säga han var bara fem när jag började rida han)
men iaf så hade vi badat och simmat med dom så när vi red hem så halkade han på berget satt jag fick honom över mitt vänstra ben satt mitt ben skrapades upp och blödde jätte mycket :(
men han klarade sig utan den minsta skråma puch (stavning) :P
men jag sa aldrig något till någon satt ni är dom första som får veta det, jag gick med långa byxor hela sommaren satt ingen skulle märka något! :)

Här är en gammal bild på när jag och hans förra ägare hade tävlat han hon hoppade 20-30 cm och jag hoppade 50-60 cm ;)
jag har täckt hennes ansikte för jag vet inte om hon vill vara med på bild :S
men det är jag som är till höger iaf :)


Seya! /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Ja men så blir det när man filmar med mobilen och det blåser så mycket! ;) :)

2011-04-09 @ 09:24:39
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0