Saker som ska säljas!

Schabrakena ska säljas, är det så att ni skulle vilja köpa ngt så är det bara att kommentera under inlägget villket schabrak och vart jag kan nå er frakten betalar köparen ;)


Mörkblått schabrak med vit silver "tråd" i storlek ponny dressyr ;)
Säljes för: 75-85 kr eller högst bjudande ;) (ordinarie pris 150 kr tror jag)


Brunt schabrak med rosa vit passpoal och rosa vit kant, storlek ponny dressyr ;)
Säljes för: 100-150 eller högst bjudande (ordinarie pris ca. 300 när jag köpte det) ;)




Rosa schabrak med rosa blå passpoal och blått fält med mulle häst på, storlek ponny dressyr ;)
Säljes för: 75-100 kr (ordinare pris 200-300 tror jag) ;)


Lila schabrak i storlek ponny allround med mysig ludd vid manken;)
Säljes för: ca.50 kr eller högst bjudande (ordinarie pris har ingen aning) :)

Andledningen till att färgerna på schabraken ser lite konstiga ut är att bilderna är tagna med min mobil och det är bara 3,2 megapixel på :P

Seya! /sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg & kommentera ngt! :)

2011-04-18 @ 02:04:17
URL: http://franceaemelie.blogg.se/
Postat av: michelle

hejhej undrar om du har mulle täcket kvar är intresserad!:)

2012-04-16 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0