remember me!

Jag glömde säga att igår så fick jag massa snygga kläder av mammas kollega viktoria :D
vissa av kläderna var inte äns använda dom hade lapparna kvar :O
och vissa var bara använda någon enstaka gång ;)
ajja jag blev iaf jätte glad för kolla här vad mycket snyggt ;)


ett par Dolce & Gabbana byxor hur snygga som helst :D


klänning/tunika från H&M oxå jätte snygg :P


En varm och go ANKY tröja ;)


En jätte varm och skön MARWIN tröja :)


En ridkavaj i tåligt matrial märke ELIT (den här var från vickans kompis och aldrig använd så den köpte vi ihop med en annan tröja som ni kan se längre ner) ;)


En flis tröja Rosetti :)


En jacka/kavaj/kappa från H&M ;)


en ELIT tävlings shorta :)


En snygg tunika typ tror man kan kalla det tunika iaf ;) Clara var märket vist :P


En snygg shorta från H&M ;)


Den har var aldrig använd heller och från vickans kompis ANKY den med ;)


Ur snygga shorts serioun mally stod det på dom :D


Ett par shorts/knä byxor as snygga från H&M :P


Ett jätte snyggt armlöst linne från Gina Tricot :)


En jätte skön T-shirt Animal :D


En jätte bra shorta från H&M som man kan ha övr bikinin nu när det blir sommar och jätte varmt :)


En jätte söt blus ONLY :D


En tränings tröja Röhnisch :P


En jätte söt sommar klänning JOSEFINE :D


Trosor Sister Hood jätte söta :)


En Ed Hardy bikini dreglar tänk att ligga och sola med den på stranden och vara brun som en pepparkaka :D :D


En "hårhållare" kommer inte ihåg vad det heter, som jag kommer ha när jag tävlar ;)






ps. Moutine Horse västen och Kingsland jackan som jag har på den här bilden har jag oxå fått av viktoria :)


Seya! /sara

Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Hej! Nu har jag en tävling på bloggen där man kan vinna ett iPhone 4 skal värt 349 kr! Det skulle vara riktigt kul om du kunde vara med, man behöver ju inte en iPhone för att vara med. Det kan ju vara kul att vinna, så kan man ju sälja skalet sedan för 349 kr. Så var gärna med i tävlingen! :D

http://emmyasklof.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-iphone-4-skal-vart-349-kr.html

Kram

2011-04-02 @ 16:46:20
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0