My day!

tänkte skriva lit eom vad jag gjort idag ;)
först så gick jag och Alexandra ut med hundarna på långpromenad :)

funny :P


Funny till vänster och Aslan till höger :P


samma :P


Alex och Aslan :)



Sen bakade vi kolla vad mumsigt det blev ;)

Det heter "chocolate chip cookies" :D
Sen så åkte hon hem och då gick jag ut till stallet, och mockade m.m
Sen så badade jag Jasmine och la på henne hennes pyamas :)

nyduschad ponny bus i sin fina rosa pyamas :)



Och då gick jag ut och power walkade lite med henne satt hon fick torka ordentligt :P
Sen så tränade vi frihtsdressyr i paddocken ca. 40 min hon var jätte-duktig kom till mig och följde efter mig och så :D
Bolema har ju tappat en sko men mamma försöker få tag på våran hovslagare ;)
nu ska jag se på ponny akuten i svtplay ;)


Seya! /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0