I work all night I work all day......

Jag var uppe 08:30 imorse red två ponnnies och släppte ut resten :P
Sen gav jag dom hagmat mockade fixade vatten och mat åt två ponnies :)
Sen så putsade jag, sen så borstade jag och gjorde iordning schabrak som jag ska tvätta :P
Sen så tog jag kort på sadlar och schabrak som jag ska sälja, och sen så packade jag transporten och gjorde iordning ponnyn för imon :)
För imon så ska jag ju hoppa bohuscupen ska bli as gött, speciellt när det är på hemma plan med alla man känner när tävlingen vara hela dagen så kan man lixom sitta och prata med kompisarna gött =)


Älskar denhär bilden <3
min alltid snälla *host bror tog den :D

Seya! /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0